Translate

sâmbătă, 5 iulie 2014

I' M ALIVEEE :) !!!



Bunaaaa, I''m back!!!!!!

Cred ca au trecut vreo 2 luni de cand nu am mai scris nimic, si m-am gandit in fiecare zi la blog, la voi, ca as vrea sa postez, dar timpul meu a fost ingrozitor de limitat:  M-AM MUTAT !!  

Si probabil stiti cum e cu mutatul,  iar pentru cine nu stie...e destul de stresant: de impachetat, despachetat aranjat, planuit si aranjat ( plus fara net vreo luna ), ceea ce a facut aproape  imposibil prezenta mea aici! Sper ca ma intelegeti si ca nu m-ati uitat, si sper sa fiu mai prezenta de acum!
Week-end placut va doresc si va las cu cateva poze  :) sa va reamintiti de mine !!
Puuuup!



 FACUTA ACUM CATEVA ZILE DUPA O LUNGAAA PERIOADA DE  natural nail :)) 













DE MARE AJUTOR :)




PENTRU  MAI MULTE  NOUTATI  PUTEM FI PRIETENI SI PE   INSTAGRAM





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget