Translate

marți, 29 iulie 2014

COLOR TATTOO 24H MAYBELLINE


Buna fetelor!

Stiu ca am mai vorbit despre acest fard dar de cand l-am cumparat il tot folosesc aproape zi de zi si nu m-a dezamagit!
Color Tattoo 24 H de la Maybelline!

L-am incercat  fara primer dar pe parcursul zilei nu rezista , se ''aduna'' in pliul pleoapei insa cu primer este perfect! Desi sunt o fana a fardurilor mate uneori mai folosesc si sidef si acesta are destul de
 mult ! Se intinde foarte usor si se blenduie la fel de usor ! Nuanta folosita de mine este nr. 35 - On and on bronze. Pret aproximativ 23 lei.
Voi l-ati incercat ? Cum vi se pare? Ce nuante imi mai recomandati?












































Mascara de la Essence  cu fibre ...urmeaza in curand sa scriu putin despre el ;)

















VA PUP SI O SAPTAMANA SUPER IN CONTINUARE! 

2 comentarii:

  1. Nu stiam despre acest produs, dar pare foarte frumoasa culoarea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Andrea! Da clar e super bun produsul, am incercat o nuanta si acum am 3! Pacat ca nu au o gama mai larga de nuante!
    Pup :) !!

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget