Translate

joi, 10 aprilie 2014

L' OREAL INFALLIBLE 24H


Buna !!!!


O zi  ''superba'' de primavara, ploua si e frig ! Asa ca ar fi cazul sa fac o postare ....ca de cand vreau sa va povestesc despre fondul de ten Lóreal Infallible 24H....ohooo!

Da, este de foarte mult timp aparut, dar am asteptat sa mai termin din fondurile de ten pe care le aveam ca faceam mega colectie! Cautam un fond de ten cu acoperire destul de mare si totusi sa nu incarce tenul, si am zis sa-l incerc pe acesta (din cele testate in magazin)!
Eu sincer  de cele mai multe ori  nu cumpar din magazinele speciale de beauty (make-up ....), pentru ca stiu ca sunt mai scumpe si nu vreau sa plang ca am cheltuit multi bani, si dupa, sa nu-mi placa, asa ca desi poate pentru multe fete suna ciudat eu mai cumpar de la Auchan - sunt foarte ieftine si in ceea ce priveste fondurile de ten de fiecare data gasesc ce caut, si stiu ca sunt ok ( dar nu si  la mascara- de fiecare data cand vreau sa cumpar sunt cam toate desfacute si nu-mi place ).

Sa revenim:  din testarea mea de vreo 3 saptamani rezulta : este un fond de ten cu o acoperire medie si daca aplici cu ce trebuie (buretel sau perie ) poate fi cu acoperire mare!
Rezistenta la tranfer? Nuuuu nu e cazul, ramane urma pe telefon, pe bluza, si rezista pe ten cam 8h in nici un caz 24h!
In schimb imi place ca are pompita (usor de dozat cantitatea), este foarte usor de blenduit , se simte light pe fata, nu incarca, de aceea consider ca e un fond de ten foarte bun pentru vara!

L-as mai cumpara?Cred ca da ( varietate mare de nuante si destul de ok pretul -aprox. 55 lei)!!!
L-ati folositi? Voua cum vi se pare?





UN TEN  ''SUBERB'' ! :)





DUPA APLICAREA FONDULUI DE TEN + PUDRA


















VA PUP!



Un comentariu:

  1. Hey,ma poti ajuta te rog cu un sfat?Am cumparat si eu acest fond de ten in nuanta 140 beige dore golden beige.Nuanta e potrivita dar e umpicut mai inchisa decat tenul meu si mi s-a spus ca pot lua o pudra mai deschisa ca sa deschid nuanta.As vrea sa cumpar pudra tot de la l'oreal infallible dar nu stiu ce nuanta sa aleg intre 160 Sand beige si 225 beige pentru tenul meu care este cam o nuanta de "light bej".O s-o comand online deci nu o pot testa si in magazine se vede foarte prost nuanta si cand am cumparat fondul de ten in magazin era exact nuanta mea si la lumina naturala se vedea mai inchis.Daca m-ai putea ajuta cu un sfat,multumesc!

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget