Translate

joi, 3 aprilie 2014

COSMOBEAUTY



Buna feteleor!

Binenteles ca nu aveam cum sa lipsesc de la Cosmobeauty, doar ca programul meu nu s-a sincronizat cu al lor, am ajuns efectiv in ultima ora din ultima zi, si credeti-ma era foaaaarte aglomerat, imi imaginez ce o fi fost in celelalte zile. Asa ca intrata la targ, practic am facut shopping in 30 minute. Cautam mai mult standul de la The makeup shop , dar nu era  :( , pana la urma  am cumparat alte chestii, de care pot sa zic ca nu duceam lipsa, dar....stiti voi cum e... niciodata nu e de ajuns. Cel mai tare ma bucur de imitatia de la Beauty Blender  am dat 20 lei si se prezinta destul de bine pana acum.Voi ati fost la targ , cum vi s-a parut anul acesta ?


PUP!






















Imi vine sa-l mananc -miroase super bine  - a bomboane :)  -10 lei









Mai am 2 geluri pentru spracene si nu pot sa zic ca imi mai trebuia inca unul, dar era 10 lei ...cum sa-l las acolo :)




Burete ud


Burete ud

Burete uscat




2 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget