Translate

vineri, 21 martie 2014

THE MEGA PLUSH - volume express mascara -Maybelline



Revin cu o noua postare, de data asta sa va povestesc si sa arat cum se prezinta  acest mascara de la Maybelline, da, este de ceva timp aparut si probabil multe blogarite au scris despre el...dar, poate va intereseaza si parerea mea!
In primul rand eu sunt fan mascara (fara el sunt ''deosebita''), sunt dependenta de el si printre preferatele mele sunt cele de la Maybelline, dar in ultimul timp le-au cam scumpit! Nu?
Ma rog, stiam de el de la  missglamorazzi (o youtubarita pe care o urmaresc frecvent ), si tot il lauda ea de zor , am zis ca trebuie sa-l incerc si eu! Binenteles ca nu m-a dezamagit !
Peria este groasa pe mijloc si la capete este mai ingusta, (se observa si in poza de mai jos), este putin flexibila, ceea ce face aplicarea mai buna (cel putin in cazul meu), perii sunt destul de moi, le separa bine :) si tine toata ziua !!
Il voi mai cumpara?
Mmmm, nu cred, pentru ca l-am cumparat din curiozitate (dupa 2 saptamani de la utilizare, observ ca pasta incepe sa se ingroase, si aplicarea este putin mai dificila ceea ce nu ma incanta), iubirea mea este tot Colossal :)


Pozele sunt facute cand abia il cumparasem...acum pasta este mai groasa si e putin mai dificil de folosit.




























Astazi ati primit floricele? Daca nu ...atunci va daruiesc eu aceste lalele superbe :)
Pup!




2 comentarii:

  1. Se prezinta bine, imi plac rimelurile lor! Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, dupa cum spuneam eu sunt fan mascara Maybelline!
    :-). pup.

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget