Translate

joi, 20 martie 2014

STRANGE MAKE -UP :)





Yes I'm in the mood for a little make-up!

 Ohooo... de cand nu am mai facut un machiaj... pe care sa-l arat aici pe blog, si asta nu pentru ca nu vreau, sau nu am inspiratie (e destula), dar nu prea am timp...stiti cum e treaba cu mutatul....da, incerc sa ma mut la casa mea si sper sa fie cat de curand ! Asa ca sa nu ma uitati prea curand, va las cu doar o poza facuta azi dimineata,  un machiaj putin diferit fata de cele pe care le fac eu de obicei (inca nu am aparat foto si ma chinui cu telefonul)  SAD :( -
Pup!!!





















2 comentarii:

  1. Verdele este o nuanta la moda, trebuie sa incerc si eu acesta combinatie de machiaj!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Andreea, bine ai revenit in blogosfera ))!Da , de ce nu ...incerca si poate vedem pe blogul tau si un machiaj ! Ce zici?
      Verdele este una din culorile mele preferate! Te pup!

      Ștergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget