Translate

luni, 11 noiembrie 2013

The make-up fest



Am reusit sa ajung la Make-up fest, duminica, destul de tarziu,  si am zis ca nu o sa fie chiar asa de aglomerat, dar ...pfff plin de lume si pentru ca eram destul de obosita am incercat sa vad repede ce branduri sunt si cu ce cumparaturi pot sa plec :)
Spatiu  foarte restrans si aglomerat + caldura si mirosul de mancare (la et.2, se putea manca) m-au facut sa ma grabesc si mai tare! Asa ca m-am bucurat cand i-am gasit pe cei de la The make-up shop, mai ales ca stiam  ca mai nou au produse de la Real Techniques-by Samantha Chapman, si acolo am petrecut cel mai mult timp (vroiam de toate si nu ma puteam hotara). 

 Ma gandeam ca fiind spre ora de inchidere a targului nu mai gasesc nimic, dar aveam destule variante, bani sa fie :).  Nu va mai zic  ce era la Cosmetica verde... Dumnezeule, zici ca se dadeau gratis :),  am vrut sa cumpar ceva de la Milani dar nu am reusit decat sa ajung la doua balsamuri de buze pe care le stiam, si 2 creioane de ochi (care sunt foarte groaznice si foarte tari.... nu prea am ce sa fac cu ele ).
Ar fi trebuit sa am mai multa rabdare sa pot sa vad mai multe dar ....eram prea obosita!!
Va pup si o saptamana usoara!












De aceste 2 produse sunt cea mai bucuroasa
Stippling brush de la Real techniques,  si blending brush de la Parisax Professional nr.44









06 - PINK LIMONADE 








02- BERRY COLADA





Blush-ul pe care il vroiam de ceva timp dar nu l-am gasit niciodata la Iasi de cate ori ajungeam la ei in magazin
TAUPE




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget