Translate

miercuri, 6 noiembrie 2013

NYX- TWIN CAKE- the best





Recunosc ca tenul meu de cand m-am mutat in Bucuresti, a luat-o razna si poate mai este si varsta! Porii mei sunt foarte vizibili, am pete rosii pe fata pe care inante nu le aveam ! De aceea am devenit dependenta de fond de ten (inainte era 100% mascara, acum mai este si fontul de ten)!
Acum cateva luni, in vara, am gasit aceasta pudra de la Nyx la promotie parca max.30 lei, de la Marionnaud  si pe care am neglijat-o, in sensul ca nu prea o foloseam (foarte rar si cu o pensula mare speciala pentru pudra)! Dar, intr-o zi nu stiu de ce, m-am gandit sa o aplic cu buretelul cu care venea pudra! Siii ...WOW asta era, este super buna, nu o mai las de atunci si pozele vorbesc de la sine plus ca  mie imi place tenul mat (pe parcursul zile o reaplic pentru a improspata tenul)!

Acoperire aproape perfecta, cu ajutorul buretelui prin tapotare pe zonele cu probleme (la mine -zona T si in lateralele nasului unde porii sunt vizibili), excesul de pudra se indeparteaza cu o pensula curata si GATA!
Ati folosit-o ?

Nu degeaba scrie pe ea  :  ''This is the best powder I've ever used!''












Nu au avut tester, dar chiar am nimerit foarte bine nuanta :))







Asa arata tenul fara nimic !!!  SAD....







Aplicata dupa fondul de ten, se vede  ca acopera  destul de bine!


VA PUP !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget