Translate

joi, 24 octombrie 2013

MAYBELLINE - THE ROCKET VOLUM EXPRESS





Buna fetelor!

Iar a trecut ceva timp de cand nu v-am mai scris...sorry, sper ca nu m-ati parasit :)
Am cumparat acest mascara Maybelline-The Rocket volum express, din Auchan cu doar 20 lei, am vrut sa vad ce a mai aparut in materie de mascara (oricum imi trebuia unul ) la cei de la Maybelline, pentru ca de obicei de la ei cumpar. Parca mai erau si alte variante dar acesta mi-a atras mai mult atentia, si l-am luat!

Peria este groasa, cu perii scurti din plastic si destul de tari incat sa faca aplicarea foarte usoara, pasta este destul de subtire la prima aplicare, dar dupa cel putin 3- 4 utilizari, devine putin mai consistenta! In pozele pe care le vedeti mai jos, a fost doar o aplicare, si deja pot sa zis ca e ok (nu mai necesita si a doua aplicare). Genele sunt curbate, putin mai lungi si aplicarea se face foarte rapid!! Sunt multumita si de pret :) 
Voi il aveti ?Cum vi se pare?
Pup!!!








No mascara :(






Aplicarea pe genele inferioara este putin mai dificila pentru ca le incarca si trebuie separate cu o alta perie curata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget