Translate

miercuri, 2 octombrie 2013

MAYBELLINE? hmmm.... fake !!!



Da, am gasit acest mascara la targul Cosmobeauty si mi-a atras privirea pentru ca seamana izbitor de bine cu Maybelline Colossal, peria in schimb este mult mai slim si pasta este foarteee subtire !
Pret? Doar 5 lei pentru un fake! Si binenteles pentru ca este un produs de doar 5lei, isi face treaba de toti banii ....peria nu e ok pentru ca genele se lipesc intre ele si trebuie sa insisti foarte bine sa le desfac, trebuie sa aplici 3 straturi sa se vada ceva, plus, pentru ca pasta este foarte subtire, ma murdaresc pe pleoape ceea ce este foarte rar la mine (nu am gene lungi).

De ce l-am cumparat ? De curiozitate ;)











primul strat




mascara pe pleoape....:(




3 straturi de mascara +  m-am chinuit sa separ genele dar nu mi-a iesit :)

2 comentarii:

  1. Pai da, dar nu e fake, pentru ca nu scrie nicaieri pe el Maybelline, cel putin din cate vad in poze...Au tot aparut produse care le copiaza pe astea originale...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da asa e, nu scrie ca e Maybelline nici nu aveau voie, ma refer la abalaj care este 90% identic! Puteau sa fie originali si sa-l faca diferit nu?

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget