Translate

duminică, 29 septembrie 2013

COSMETICS BEAUTY HAIR


Pffff....urata zi mai este azi, si vroiam sa ma duc la targ chiar azi duminica, dar bine ca am fost in prima zi pentru ca am prins o vreme mai draguta! Am fost in prima zi  de targ si chiar destul de devreme pe la ora 11 adica la o ora dupa deschidere, si era foarte aglomerat (ma gandesc cum a  fost sambata). Multe standuri pentru manichiura si cosmetica (de fapt ca si la cel de anul trecut), produse foarte multe si diverse pentru par si aparatura pentru saloane! Dar eu am intrat sa vad ce noutati mai sunt in make-up si ce ar putea sa ma atraga in acest domeniu! Nu am plecat cu multe produse (am observat ca targul e in fiecare an la sfarsitul lunii cand deja....), dar sa zicem ca mi-am luat ce mi-am dorit si ce am considerat ca merita!


Urmeaza sa va zic cateva pareri despre produse! Voi ati fost la targ? Cum vi s-a parut?









Scuze pt. pozele bruiate, a fost cam pe graba si nu mi-am dat seama ca nu sunt ok :(





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget