Translate

vineri, 16 august 2013

MAYBELLINE - COLOUR TATOO 24H - PERMANENT TAUPE


I'm back in work :(

Am revenit de ceva timp acasa din concediu si relax si am inceput din nou munca.... munca si iar munca!

yeeee :(

In ultima perioada am tot citit pe bloguri ca au aparut si la noi fardurile Color Tattoo  de la Maybelline (le avisam de mai bine de un an)  si abia asteptam sa ma intalnesc cu ele! Am intrat la DM (am zis poate le gasesc si la ei ) si SURPIZA le-am gasit, si la un pret mai bun, pentru ca citisem ca sunt 30 lei! Problema era ca paleta de culori  pe care o aveau ei nu era foarte vasta : albastru intens, turquise, si auriu, printre care si acesta nuanta  care o vedeti in poza! ....era singurel si plangea dupa mine :))) si am zis hai la mine acasa! hihihi
Cu siguranta m-am indragostit, este o nuanta superba ! Nu vroiam o nuanta cu sidef pentru nu stiu de ce in ultima perioada am optat pentru farduri mate si mai putin intense, asa ca l-am gasit si l-am luat ! O sa va zic cat de curand parera mea despre el, cat tine si cum se aplica !

PUP SI WEEK-END LINISTIT!
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget