Translate

joi, 22 august 2013

Maybelline Color Tattoo 24HR Cream


La prima vedere Color tattoo pare un fard de o consistenta cerata, dar cand il aplic pe ochi se intinde foarte usor si este cremos,  foarte pigmentat si usor de blenduit spre surprinderea mea! Ahhh si imi place foarte mult si ambalajul, un mini borcanel din sticla foarte practic. Eu l-am aplicat de cele mai multe ori cu degetul iar apoi cu pensula (nu cea din par natural) si l-am intins uniform. Iti trebuie putina practica sa te obisnuiesti cu textura si cum poti sa-l blendui!

Imediat dupa aplicare am ramas surprinsa ca s-a fixat foarte bine si daca in prima zi cand l-am purtat am incercat fara primer ....hmmm cam dupa 8 ore s-a adunat in pliul pleoapei...  urmatoarea zi l-am aplicat cu tot cu primer si m-a tinut toaaata ziua!
Am remarcat  ca poate fi folosit si ca tus de pleoape avand in vedere ca textura lui este una care iti permite!
Dupa cum scriam si in ultima postare, la magazinul  DM  nu am gasit o gama variata de culori si m-am oprit la nuanta permanent taupe dar nu regret. Este superba nuanta si de cand l-am cumparat nu-l mai las !
Cu siguranta imi voi mai cumpara si alta nuanta!
 Toata lumea il compara cu Mac Paint pot, dar pentru ca eu nu stiu cum este cel de la Mac nu am cum sa-l pun in balanta...dar cu siguranta pretul este mai bun pentru cel de la Maybelline.

Dupa cum suna denumirea produsului ma gandeam ca necesita un demachiant rezistent la apa, dar nu...m-am demachiat cu apa micelara si s-a sters destul de repede si bine!
Voi l-ati incercat ? Ce nuanta imi recomandati?

V-am pupat!

























O NUANTA CE POATE FI PURTATA  FOARTE USOR ZI DE ZI
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget