Translate

vineri, 12 iulie 2013

SCANDALEYES show off




     Imi este din ce in ce mai greu sa postez pe blog, timpul meu este destul de restrans, dar nu as vrea sa parasesc acest blog, este ca un copil in care ai investit timp, dragoste si devotament...asa ca incerc sa scriu cat de des pot, pentru acele persoane care inca ma mai urmaresc, si  nu m-ati parasit - va multumesc :)!

Ce se intampla cand cumperi o revista cu cadou? (pentru ca eu de obicei sunt curioasa). Se intampla ca nu e chiar ce credem si de multe ori am patit sa nu-mi placa  acel cadou de la revista ...dar asta e....tot nu ma invat! De data asta am luat Cosmo cu mascara Rimmel SCANDALEYES show off, care era ingrozitor de uscat ....ERA zic ...pentru ca deja l-am aruncat :(
Peria era destul de ciudata si compozitia uscata, imi lipea genele destul de rau - nu avea rost sa-l mai tin!!
 Voi ati luat revista cu cadou?
 Ati patit la fel....sau doar eu am avut ''noroc''?





FARA MASCARA









PRIMUL STRAT ....am incercat sa nu se lipeasca si am insistat sa le despart ....dar........
DUPA CEVA MINUTE PETRECUTE ...SI O PERIE CURATA,  LE-AM SEPARAT :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget