Translate

sâmbătă, 13 iulie 2013

NYX-MAUVE


  Ador acest blush, si de cand l-am cumparat nu-l mai las :) este Nyx BP13 Mauve, de fapt cautam atunci(cand am fost in Iasi )alta nuanta pe care atunci nu o aveau....si am zic ca trebuie sa cumpar o  nuanta totusi, pentru toata lumea  lauda produsele Nyx si in special youtubaritele din diferite tari! Am zic ''ce o fi asa deosebit''?... si l-am cumparat sa vad cum e !

Da, este ok textura este foarte fina si se intinde  usor, poti sa pui putin si il faci de zi sau mai mult pentru un machiaj de seara, este destul de deschisa nuanta pentru ca de obicei folosesc nuante mai soft, un roz pal.
Imi place ca este mat, si daca vrei poti sa adaugi putin sidef atunci cand ai nevoie (seara).Va las cu pozele!Pup si week-end relaxant :)












Imi pare rau ca nu se vede foarte clar in poza, la lumina zilei se vedea mai intens putin ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget