Translate

vineri, 19 iulie 2013

ESSENCE- BB CREME





Nu am decat 3 BBcreme si unul din ele este de la Essence all-in -one, celelalte sunt Garnier.Desi nu eram foarte sigura ca il vreau, (am zis ca ii ieftin si nu am de pierdut), l-am cumparat acum ceva timp,si e destul de ok : 
-imi place ca are SPF30, nuanta pe care am o am se potriveste tenului meu, se intinde usor pentru ca are o consistenta cremoasa (poti folosi degetele, pensula sau buretelul), vine intr-o gama de 3 nuante si eu am nr. 2 -natural

-desi are o consistenta light, cremoasa, nu-mi place pentru ca imi  luceste tenul destul de tare, nu tine foarte mult pe ten si ca atare trebuie folosita pudra.
-are acoperire mica, spre medie 
-imi pare rau ca atunci cand l-am cumparat nu l-am mirosit (am obiceiul sa miros produsele), pentru ca nu-mi place deloc, parca e expirat, putin intepator :(           - si scrie pe el ca e fara parfum-hmmm
















VOI IL AVETI?
CUM VI SE PARE?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget