Translate

vineri, 14 iunie 2013

The Make-up shop


Dupa cum spuneam in ultima postare m-am maritat, si cu ocazia asta m-am dus la mine in oras! Dupa eveniment am reusit sa ajung si la  magazinul pe care doream sa-l vad de ceva timp - Make-up shop! Asa ca am profitat de ocazie si am intrat in Iulius Mall la etajul 2 .
Nu aveam cum sa plec cu mana goala... nu as putea sa zic ca imi trebuia ceva anume  (mi-as fi luat mai multe), dar, intotdeauna gasesti ceva de care te indragostesti, si cum  bugetul a fost destul de restrans :(  am luat  putine produse, dar sunt multumita de ele! 
Cam astea sunt noutatile:




MULTEEEE TENTATII




URMEAZA SA LE VEDETI SI PE UNGHIUTE
















MINUNAT ACEST LUCIU , CARE DE FAPT ESTE UN RUJ CREMOS, MAT SI  TINE DESTUL DE MULT PE BUZELE MELE!








VA PUP SI NE VEDEM DATA VIITOARE!
PS: preturile totusi sunt cam la fel si pe site si la targurile de prin Bucuresti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget