Translate

vineri, 7 iunie 2013

DE ZIUA COPILULUI




Ohoo, a trecut mai mult de o luna de cand nu am mai scris ceva pe blog, dar am avut destul stres incat nu eram in stare sa postez ceva! Prioritatea a fost cununia mea care s-a intamplat chiar de ziua copilului (binenteles pentru ca asa am vrut)! Va arat cateva poze cu mine din ziua respectiva, sa aveti o mica idee despre machiajul pe care l-am facut. Nu foarte strident, desi am pus ceva fard intr-o culoare intensa,a fost machiajul care m-a reprezentat, pacat ca in poze nu se vede chiar atat de clar!

Avand in vedere ca de obicei cununia  e ziua, nu aveam cum si nici nu sunt genul sa pun o ''tona'' de machiaj.
Desi as putea zice ca ma pricep cat de cat la machiaj, a fost destul de greu sa ma hotarasc la nuantele care vroiam sa le folosesc pentru un asa eveniment. Sunteti curioase ce anume am folosit ?

Cred ca este prima data cand imi vedeti fata cu totul, de obicei pun doar poza cu un ochi ;)

V -am pupat!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget