Translate

luni, 6 mai 2013

PORE FILLER -NYX





Hristos a inviat!

Cine se gandeste sa faca postari de paste cand toata lumea nu face altceva decat sa manance, sa faca vizite, sa se plimbe...e uite eu ....si asta asa inante sa merg la serviciu! Va ziceam acum cateva zile ca va prezint acest produs si am zis ca azi e ziua dedicata lui :) 
 De la Cosmobeauty m-am inoit cu acest pore filler de la Nyx, am zis ca daca tot a venit caldura si tenul poate luceste mai mult, nu ar strica ca acest produs sa apara in viata mea!
In primul rand nu face miracole, nu ai sa vezi cum brusc iti dispar porii dilatati in zonele cu probleme :) -doar le atenueaza putin si ajuta tenul inainte de machiaj!
    Are o textura spumoasa, foarte fina, si intra destul de repede in piele! Desi arata ca un fond de ten -culoare bej- te gandesti ca iti coloreaza tenul, nu e asa, odata aplicat pe ten devine incolor ! Produsul nu are miros si imi place ambalajul ca este mic si practic!

Poti sa-l folosesti si asa simplu, fara nimic altceva pentru ca matifiaza tenul si ii da un aspect natural placut!
Nu contine uleiuri, si nici  talc! Contine vitamina E si dimeticone necesar in baza unui machiaj !

Dupa cum o sa vedeti in poze, tenul meu este destul de problematic, pete rosii, pori dilatati, dar daca folosesc o baza buna si am grija sa aplic fondul de ten prin tapotari + fixez cu putina pudra, zic ca arata putin mai bine ;))

V-am pupat si petrecere frumoasa in continuare!

























Cam asa arata tenul meu fara absolut nimic,pori dilatati, pete rosii  :(






Asa arata dupa aplicarea bazei de machiaj - pore filler






Si asa arata la sfarsit dupa fond de ten si pudra! Parca putin mai bine ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget