Translate

vineri, 3 mai 2013

E.L.F.





Ne reintalnim din nou saptamana asta , de data asta E.L.F. este subiectul principal, si in special fardul primit cadou la comanda facuta!
Despre  fardul long lasting- nuanta Festivity, nu cred ca mai are rost sa vorbesc ca l-am tot laudat, singura problema este ca nuantele sunt foarte apropiate intre ele si pe site apar altfel decat in realitate!
Primer & plumper : am zis sa vedem  ce poate sa faca, binenteles mare dezamagire, primerul aplicat pe buze este exact ca si cum ai aplica un fond de ten si peste el rujul, nu tine nici cu 5 min mai mult, iar plumper-ul are aroma de scortisoara si ma ustura  rau buzele de el, ca sa nu mai zic ca mie imi place scortisoara doar in placinta cu mere si atat!
Pensula, era o restanta de la  ultima comanda, o folosesc pentru conturul fetei, e ok si nu cad perii din ea.
Fardul a fost cadou la comanda si nuantele sunt destul de pigmentate! Am facut un machiaj simplu cu doua din nuantele care le folosesc eu cel mai des si au tinut toata ziua (binenteles cu ajutorul primerului )! 
Va las cu pozele!



















PLUMPER (INCOLOR)




PRIMER - NUANTA UNUI CORECTOR 












FESTIVITY



























2 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget