Translate

marți, 30 aprilie 2013

COSMOBEAUTY






Nu incerc sa caut motive dar ultimele doua saptamani pentru mine au fost foarte aglomerate si pline de evenimente printre care si ziua mea! Nici pana acum nu mi-am revenit inca sunt obosita si mai urmeaza si pastele ! Nu am fost la curent cu noutatile de pe bloguri, si abia zilele astea am intrat pe net ! Noroc  ca am intrat pe  facebook   si asa aflat ca este Cosmobeauty ! Pffff cum de nu aflasem mai repede ! Am fost chiar de ziua mea macar asa ....sa vad ce mai este pe acolo- stiam ca vin cei de la Inglot si eram curioasa cum sunt produsele ! Ce credeti ... era sambata si foarte aglomerat abia am putut sa ma apropii  sa vad ceva !INGROZITOR  de aglomerat! Si ...am dat de  Nyx , am vazut-o si pe Ladydivine ... de fapt i-am recunoscut vocea si cand m-am intors ea era, ne-am pupat ...si imi pare rau ca nu am avut curaj sa-i zic ca vreau o poza cu ea :((  poate data viitoare!
Nu mi-am luat multe produse de la acest targ pentru ca am fost luata prin surprindere si banii...s-au cam dus ... :)








ADOR MIROSUL SI TEXTURA ACESTUI  LUCIU 



                           DESPRE CELELALTE  PRODUSE  VA ZIC PAREREA MEA CAT DE CURAND !
                                           VOI ATI FOST LA TARG? CUM VI S-A PARUT?
                                                                         PUP!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget