Translate

duminică, 31 martie 2013

SOIRE



La  ultimul shopping de la E.L.F. am luat Fard de ochi “Long-Lasting Lustrous- SOIRE , nuanta  care o credeam putin mai deschisa deca era pe site, dar nu pot sa zic ca nu-mi place.Seamana destul de mult cu  -Gala doar ca e putin mai deschis! Avand in vedere ca are destul de mult sidef il consider un fard mai  mult de seara ! Rezistenta este minunata , fara primer tine cel putin 9 ore, ca sa nu mai zic ca poate fi folosit ca tus de pleape ! De cand l-am descorepit nu ma mai satur de el, si cu siguranta voi mai lua si alte nuante!
Asteptam si alte promotii :)
Voi ce nuante aveti?






























PUP!

2 comentarii:

  1. Vai ce ochi ai!! M-am uitat asa...cateva secunde bune la ei!! :) Cat despre nunata, imi place tare mult. Faptul ca e de la ELF este si mai bine :D

    Te invit sa arunci o privire in dulapiorul meu: Shop My Closet

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Anca !Ai un blog foarte frumos!Te mai astept pe aici !pup

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget