Translate

luni, 25 martie 2013

ESTETIX



Stiam cat de cat din auzite ca targul de la Piata Constitutiei  Estetix, e mult mai slab fata de cel de Romexpo Cosmobeauty dar am vrut totusi sa vad ce e pe acolo! Am gasit cred, vreo 3 firme de make-up, restul de cosmetica, sa zicem in total maxim 10 firme! Era de fapt totul despre NUNTI(mulllte standuri)!
Am venit oricum mai mult pentru cei de la Cosmetica Verde pentru ca stiam ca au rujul meu preferat si ieftin, si pentru Milani! Dar ce sa vezi produsele Milani erau foarte putine si  cele care le cautam nu mai erau sau nici nu le-au avut!
Suparare mare! Asa ca am plecat  cu doar 2 produse!
Un creion de sprancene care imi place foarte mult- 22 lei si doar un  ruj-15 lei !
si daca tot a fost un shopping mic am zis sa le introduc si pe cele de la E.L.F.
Practic eu am vrut unul din fardurile mele preferate de la ei, dar nu aveam cum sa dau comanda doar pentru atat !Si mi-am mai luat cateva!

1.clestisor pt.gene(are si o rezerva)
2.pensula pentru ochi-blending eye)
3.primer de pleoape(in nuanta gold)
4.fardul de pleoape : Long -lasting lustrous eyeshadow -Soire
















































SOIRE (Seamana putin cu GALA)










                  ATI FOST LA TARG? CE V-ATI LUAT?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget