Translate

duminică, 17 martie 2013

E.L.F.SI ALTELE !






           Cred ca postarea de astazi ar fi trebuit sa se cheme mai degraba ''cele mai folosite produse E.L.F.''!
Dar pentru ca sunt si alte firme ar fi mai bine sa zicem CELE MAI FOLOSITE PRODUSE DIN ULTIMA PERIOADA!


 Incep  cu produsele care le folosec cel mai des pentru sprancene:

-ador acest creion pentru ca are o textura cerata si e intr-ul fel  2 in 1, le coloreaza si le  aseaza, bine ...nu fixeaza ca un gel transparent dar cand esti pe graba si nu ai timp sa dai si cu peria sa le fixezi e ok acest produs!




  Imi gasesc destul de greu o nuanta de creion de sprancene pentru ca am tenul foarte deschis si sunt       roscata,si consider ca l-am gasit ieftin si bun!




Gelul pentru aranjarea si fixare sprancenelor e  consumat :((   ! Am dat o alta comanda zilele astea pe E.L.F.-am profitat de reducere ! L-am incercat si pe cel de la Essence dar nu e bun deloc ....nu fixeaza asa bine cum o face cel de la E.L.F.!!
Ce nu-mi place la el este PERIA, destul de mare si greu de folosit ! 




Cine nu stie renumintul primer de la E.L.F.Eu am aflat de el in perioada cand faceam cursul de make-up,si de atunci am devenit dependenta de el!





 Un mic ajutor sa zicem atunci cand vrei sa dai o intensitate mai mare fardului  il aplic, intind bine si apoi  folosesc fardul !
Il folosec cel mai des pe pleopa inferioara!




   Trecem la farduri de pleoape :

   -am destule cat pentru o viata, si de cele mai multe ori ma plictisesc repede de ele dar am cateva la care    revin mereu pentru ca sunt nuante care ma reprezinta si consider ca imi sta bine 
   -unul dintre acestea este  Essence-sun club- nr. 02 long beach





Luxe de la E.L.F. il am de ceva timp si dupa cum spuneam un fard de pleoape ma tine foooarte mult, ma plictisesc de el  dar se pare ca acesta e chiar pe terminate!





Al treilea fard preferat : Brownstore tot de la E.L.F. da ...pentru ca sunt ieftine si de ce nu...chiar sunt la a doua paleta  :)




La capitolul rujuri ...nu prea sunt o mare fana  a lor ...si le prefer in general pe cele cremoase -mai ales iarna!
Ziceam in postarea trecuta de targul care v-a veni in Bucuresti si pe care abia il astept. Acest luciu de buze cu nuanta si gust minunat este de la Cosmobeauty de anul trecut! Nu mai am mult din el si mai vreau sa-mi mai cumpar 1...2....SPER v-a veni Cosmetica verde la acest targ :)

JORDANA -nr 05 Cotton candy





Aaa... binenteles ca Maybelline -colossal  e preferatul meu in ceea ce priveste mascara !
Tot la el revin de fiecare data




In ceea ce priveste fondurile de ten ...am cateva pe care le tot chimb in functie de stare si de nevoia de acoperire,dar cel mai des il folosesc pe acesta-GARNIER -BB CREME si este chiar ca un fond de ten !

Nuanta mi se potriveste foarte bine, textura, acoperire medie si  tine destul de mult pe tenul meu!! 






Blush si contur :
- il am de mult timp si abia se vede ca l-am consumat! Conturul are mici particule sidefate si il folosesc mai rar, dar blusul este super ok - nu are o nuanta puternic intensa !
E.L.F.





        REAL TECHNIQUES by SAMANTHA CHAPMAN in ceea ce priveste pensule dar o sa zic mai    multe despre ele intr-o postare viitoare!





Si o parte din ojele pe care le folosesc destul de des!
 Practic sunt mai multe nuante de oje care-mi plac dar ar trebui sa le pun aprope  pe toate! M-am hotarat totusi la cateva :) 



PUP SI O SAPTAMANA USOARA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget