Translate

vineri, 15 februarie 2013

SEPHORA





                                                         BUNA FETELOR!

Tot din seria reduceri la Sephora mai aveam sa va arat doua rujuri si un ulei de cuticule !
Rujurile sunt putin cam uscate pentru genul meu, dar peste el se poate folosi ori un balsam ori un luciu   si e mult mai bine! Rezistenta lor pe buze e cam de 2 ore (pe buzele mele va reamintesc rujul de buze nu rezista mai mult de 3 ore!!!)
Primul este in nr. 18, un roz cu o tenta de maro (pe buzele mele), si celalalt nr.03, e o nuanta putin ciudata deoarece seamana si cu un roz , dar si cu un burgundy :) cu particule sidefate (asta nu prea ma atrage -sunt genul care prefera rujul mat sau lucios dar nu cu sidef ). Dar pentru ca au fost foarte ieftine am zis ca poate le combin cu alte culori si iese ceva dragut!!
Despre uleiul de cuticule nu pot sa zic nimic pentru ca nu prea l-am folosi, dar parca tot mai mult imi place cel de la E.L.F. Din pacate nu l-am mai gasit la ultima comanda facuta zilele trecute :(






































NR.O3















PUPICI!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget