Translate

vineri, 1 februarie 2013

NEW FOR MY LIPS







                                                                            HELLO !

Nu sunt o mare fana a rujurilor si asta pentru ca nu rezista foarte mult pe buze, chiar si cele rezistente ...se ''aduna'' la un moment dat, imi usuca buzele si nu-mi place senzatia, asa ca preferer mai degraba luciul de buze, balsamul hidratant cu  putina nuanta!
Dar de fiecare data sunt curioasa sa mai incerc si altceva. Am gasit un ruj acum o luna cred, in magazinul  DM la 10 lei,(1,5 g) mic si cu o nuanta draguta  si am zis sa-l incerc, e practic de luat la munca, imi place ca e cremos chiar daca nu rezista mult pe buze! Si dupa cateva zile mi-am mai luat unul ;)
Luciul de buze de la Essence-XXXL Shine are o consistenta  foarte subtire(din pacate) ,cu  particule rozii...cam tot 10 lei a fost si chiar nu aveam nici un luciu de genul  asta!






















NR. 80
NR.78

















































V-AM PUPAT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget