Translate

miercuri, 27 februarie 2013

LONG-LASTING LUSTROUS-E.L.F.


 Va spuneam acum ceva zile, ca o sa incerc produsele luate de la E.L.F. si astazi va prezit parerea mea despre Fard de ochi “Long-Lasting Lustrous „ e.l.f. Studio”!
 Un produs pe care sincer la inceput  nu vroiam sa-l cumpar, doar ca am zis  sa-i dau o sansa ! Nu prea cred in FARDURI CREMA, pentru ca de-a lungul timpului am incercat destule si am fost dezamagita -toate se strangeau in pliul pleoapei!
Are dubla utilizare: fie ca fard de pleoape, sau chiar tus!
Nu pot sa cred ca nu s-a schimbat nimic in textura lui timp de vreo 9 -10 ore pana am ajuns acasa(machiata de dimineata)!
Are textura cremoasa, usor de aplicat cu pensula ,dar si cu degetul ;)
Nuanta pe care am o am este GALA!
M-ai astept niste reduceri si cu siguranta mai incerc si alte nuante ! M-au convins!



VOI L-ATI INCERCAT?
































2 comentarii:

A apărut o eroare în acest obiect gadget