Translate

joi, 28 februarie 2013

DEZAMAGIRE




Din cele pe care le-am luat de la E.L.F. si m-au dezamagit foarte tare Fard de ochi & Primer e.l.f. Essential nuanta -COCO LOCO,si Set pentru ochi „5-Piece Ultimate Eye Set” – editie limitata!

Despre primer am zis ca rezolv doua dintr-o miscare adica primer (pentru ca oricum il folosesc de fiecare data) + fard de pleoape intr-o nuanta care-mi place, dar sunt foarte dezamagita pentru ca se intinde foarte greu, si am incercat mai multe variante de aplicare, miroase urat -iti da senzatia de expirat !
Cat despre set  nu vorbesc despre primer si creion pentru ca sunt ok ci despre mascara si fard!
Mascara este ingrozitoare - pasta este foarte groasa , putin uscata, ceea ce face aplicarea imposibila!
Fardul arata foarte bine il puteti vedea   aici, dar nuantele nu sunt pigmentate si desi am aplicat peste primer si am insistat abia daca se vede ceva, sunt foarte prafoase si altceva nu pot sa zic decat ca sunt
DEZAMAGITA!

Paguba nu e foarte mare, asa ca, AM INCERCAT, m-am lamurit :(

Voi le-ati incercat ?Cum vi se par? 


















           FARDUL DE PLEAPE CARE ABIA SE VEDE,APLICAT PESTE PRIMER


PUP SI O PRIMAVARA FRUMOASA!




2 comentarii:

  1. De obicei fardurile lichide sunt urmate de fard pudra pentru a rezista :) Orice fard lichid se va strange daca il aplici simplu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da asa e ai dreptate, dar eu zic ca se vede clar in poza (asa cred),ca am si fard pudra peste cel crema !!
    Oricum iti multumesc pentru comentariu si te mai astept pe aici :)

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget