Translate

marți, 8 ianuarie 2013

ESSENCE-NEW






                                                      BUNA FETELOR!


LA MULTI ANI PE 2013!!!! Pentru ca este prima postare pe noul an ,va doresc mult succes in planurile pe care vi le-ati propus pe anul nou ce a venit, sanatate (bineneteles), si sa fiti iubite!
Am fost din nou la standul Essence si acum la acesta mini sesiune de shopping am avut si eu aceiasi problema  cu vanzatoarea de acolo asa cum a patit si Liana odata (parca in vara)! Doamne cat URASC sa stea cineva in capul meu cand trebuie sa cumpar ceva, nu ma pot concentra la ce vreau sa cumpar pentru ca ii simt privirea (si nu orice fel de privire....), si parca ura ca am intrat la ea in magazin ,ca am deranjat-o si
intrerupt-o din conversatia cu vecina de stand !Ma rog .....incerc sa o ignor si sa-mi vad de shopping ;)!
Am luat aceste doua nuante care par mai tomnatice - imi plac cum arata in sticlute, sunt superbe ,dar cand le-am aplicat pe unghii nu pot sa zic ca ma innebunesc nuantele - nu stiu de ce ,dar parca imi imbatranesc mainile :(((. Nuantele sunt  - 116 gorgeous bling bling  si 119 boho chic .






NR.119






















V-AM PUPAT(ca de obicei) ;)))  !!!

NR.116 COMBINAT CU NOUA OJA DE LA FLORMAR P05

2 comentarii:

  1. Salut!
    Ai un blog interesant si mai ales talent. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
    Un an nou fericit iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci! Si tu sa ai un an nou fericit!

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget