Translate

joi, 22 noiembrie 2012

RIMMEL LONDON






                                                               SALUT FETELOR!

Acum vreo 3 saptamani cred, am gasit un set interesant la Auchan! Fond de ten si blush crema de la Rimmel London! Despre fondul de ten mai stiam cate ceva, citisem pe bloguri despre el,  parerile erau destul de bune, asa ca m-am gandit sa cumpar setul...daca tot imi trebuia un fond de ten ! Pretul era de 28 lei sau 38 sorry :( nu-mi mai aduc aminte)! Practic blush-ul era gratis!

Din pacate nu am gasit nuanta perfecta pentru tenul meu, dar daca il intind foarte bine e ok!
Am nuanta103- true ivory
Are putere de acoperire medie, si pot sa zic ca e destul de bun si pentru cearcane- miros: fresh, floral !
Protectie solara 15- fie vara, fie iarna e bine de folosit protectie solara!
Are particule foarte fine de sidef, ceea ce ii ofera un luciu aparte care mie nu prea imi place, prefer un ten mat.
Tine detul de mult pe ten, insa daca ai tenul mixt, in 3-4 ore deja luceste tenul si sunt nevoita sa folosesc o pudra. 

Aaaaa si am invata ceva de la EL (are nistre sfaturi super interesante),de acum asa fac: fondul de ten pe baza de apa il folosesc cu o baza care are in compozitie apa si chiar tine mai mult! Ai observat ca atunci cand incerci sa blendui un fond de ten pe baza de apa cu un primer pe baza de silicon sau diferite uleiuri nu prea poti ?se vede foarte urat!


AR FI TREBUIT SA FAC SI O POZA INAINTE DE MACHIAJ, DAR TENUL MEU E DESTUL DE URAT IN ACEASTA PERIOADA(si nu am vrut sa va speriati de mine)-IDEEA E CA ACOPERA SI PETELE ROSII DE PE FATA!

Despre blush pot sa zic ca este foarte sidefat pentru gustul meu, dar imi place ca se intinde foarte bine si nuanta nu este foarte stridenta!

















se vede foarte bine in poza sideful de la blush

















































V-AM PUPAT!








   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget