Translate

luni, 26 noiembrie 2012

DEZAMAGIRE

                                                          SALUT FETELOR!

Imi place sa testez produse, sa vad ce a mai aparut nou pe piata, poate  acesta este produsul care mi se potriveste, si poate daca ca il voi folosi mai des- cine stie ma voi indragosti de EL. Dar.... de multe ori cam sunt dezamagita....incerc sa le mai dau o sansa (vedeti unele produse, sunt destul de  consumate), unele isi merita banii si zic ''gata am incercat nu-l mai cumpar''!
Le-am adunat pe toate in acesta postare, si am zis ca trebuie sa le vedeti  eventual poate chiar sa nu va riscati cumparandu-le! Sau cine stie poate voi le aveti si chiar va plac ,insa eu am foarte dezamagita de ele!

CREMA DE OCHI: MA USTURA OCHII DE LA EA, SI NU FACE NIMIC BUN PENTRU MINE :(
                                              UN FEL DE ''APA CHIOARA''




 NU POT SA ZIC CA SUFAR DE ACNEE , UNEORI MAI AM CATE UNUL DOUA, DAR ACEST PRODUS NU FACE ABOSULT NIMIC PENTRU COSURILE MELE , NICI MACAR 1%




ACESTA PENSULA AM CUMPARAT-O DE LA COSMOBEUTY  ANUL TRECUT, STANDUL MELKIOR, SI DACA AM FOLOSIT-O DE DOUA ORI E MULT! E MAI MULT DECAT INGROZITOARE: LASA PAR FOARTE MULT SI IESE CULOAREA DIN EA...ADICA MA FAC NEAGRA PE FATA  :(




SI CAND O SPAL IESE NUANTA DIN EA! ORIBIL





ATI PATIT VREODATA SA VA DATI CU CREMA PE FATA SI SA SE  FACA ''COCOLOASE''? EEE ASA PATESC EU CU EA! SUPERB!












NU ESTE FOARTE MARE DEZAMAGIREA LA ACEST PRIMER, (oricum nu este anti-redness cum scrie)! DAR POATE NU AM GASIT EU FONDUL DE TEN CARE SA SE POTRIVESCA CU EL (NU TINE FONDUL DE TEN FOARTE MULT SI NICI NU SE BLENDUIE BINE ). NIMIC NU E COMPATIBIL CU CE AM EU!




  SA NEUTRALIZAM : VERDE PENTRU COSURI SAU PETE ROSII SI LILA PENTRU CEARCANE TOATA LUMEA STIE ASTA! DAR CU ACEST PRODUS ACOPERIREA = 0 





DESPRE ACEST MASCARA AM MAI DISCUTAT : O MARE TEAPA- FOARTEEE USCAT (cel mai uscat  pe care l-am avut vreodata) 
























MARE PACAT: citisem multe pareri bune despre EA, si am zis ca trebuie sa fie ok , dar pentru mine nu e deloc, practic o pudra ca oricare alta cu un miros ingrozitor! Imi place doar senzatia de rece -ud la aplicare 















MI-AM PROMIS CA NU MAI CUMPAR PUDRA  , FOND DE TEN FARA SA TESTEZ NUANTA , DAR UNEORI MAI GRESESC ! NUANTA ESTE FOARTE INCHISA PENTRU MINE  SI TEXTURA E CAM GREOAIE ,CHIAR DACA PUN PUTIN PE PENSULA, PF...SE VEDE FOARTE URAT PE TENUL MEU ALB :)








da ,am uitat sa pun si mascara :)






AVETI PRODUSE SIMILARE ? PE VOI V-AU DEZAMAGIT?


PUP SI O SAPTAMANA USOARA!



2 comentarii:

  1. Din fericire nu am incercat niciun produs din cele folosite de tine, oricum interesanta postarea. La tot mai multe :)):*

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget