Translate

miercuri, 31 octombrie 2012

REGETIS

SALUT FETELOR!

Acum vreo 4 saptamani ma plangeam ca am unghiile foarte moi, se exfoliaza si sunt galbene!
Urmand sfatul Andreei, http://andicolouryourlife.blogspot.ro/ , am reusit sa le aduc pe calea cea buna -mai ales cu rabdare si fara sa le dau in aceasta perioada cu oja, sa le las sa respire!
Probabil de asta nici nu mai sunt asa de galbene! Mi-a recomandat si tablete de zinc, dar am ales doar varianta REGETIS - ulei pentru unghii de la plafar -e doar 5 lei


  A FOST DESTUL DE GREU- VROIAM SA-L FOLOSESC CAT MAI DES, DAR NU PREA  REUSEAM ! ERAM CU MANA IN APA DESTUL DE DES(uitam ca ma dau cu ulei), ASA CA CEL MAI MULT IL FOLOSEAM SEARA INAINTE DE CULCARE !! 







































dupa doua saptamani ,unghiile au devenit mai tari






Si pentru ca acum clar a venit toamna (mie nu-mi place frigul )am facut o manichiura de vara cu floricele sa ma  inveseleasca putin (pe vremea asta deprimanta)!!

Voi ce alte tratamente ati folosit pentru a va reface unghiile?

VA PUP SI VA DORESC O SAPTAMANA USOARA IN CONTINUARE!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget