Translate

miercuri, 3 octombrie 2012

ORLY


                                                   SALUT FETELOR!!



Am zis ca incerc sa nu mai cumpar oje, pentru ca vara o i-au razna cu atatea tentaii de culori si chiar nu mai am unde sa le pun (am nuante pe care le-am folosit doar odata -ma plictisesc repede de ele), si am reusit oarecum !Am cumparat doar una de la targul Cosmobeauty, avand in vedere ca acolo era oarecum si paradisul ojelor am reusit sa ma limitez !Yeee

Pentru ca am destule nuante intese, culori vesele si diversificate ,am zis ca una mai soft ar merge ! Este prima mea oja Orly si cum era  foarte ieftina (12 lei) am zis ASTA E! Despre ea pot sa zic ca se usuca foaaarte greu, si trebuie sa aplic cam 3 straturi sa se vada ceva, probabil pentru ca este foarte fina! De aceea am incercat cateva variante de aplicare si m-am hotarat sa o folosesc peste o alta oja (eventual mai inchisa ),astfel se vede mai bine - are particule mov si sunt extrem de fine.Sigur o sa ma plictisec si de asta pentru ca are 18 ml. 

















  

































PS: UNGHIILE MELE SUNT INTR-O PAUZA DE OJA - sunt foarte exfoliate si le las o perioada sa respire,incerc cu tratamentul de la FARMEC!

VA PUP!

2 comentarii:

  1. Imi place mult cum arata cele doua oje pe unghiile tale, este o combinatie foarte buna!
    Am avut si eu probleme cu exfolierea unghiilor pentru un timp destul de indelungat, am cumparat tablete efervescente de zink si am facut o cura de 10 zile dupa care 10 zile pauza. Ajuta mult unghiile dar si parul si creste si imunitatea! Pe langa acesta am utilizat vitamina E picaturi masand zilnic pe unghii. Dar poti gasii la plafar produsul REGETIS pentru unghii deteriorate, exfoliate chiar ajuta mult! http://andicolouryourlife.blogspot.ro/2012/07/new-nail-and-hand-care-products.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Andrea pentru sfat, chiar azi ma duc sa-mi cumpar- trebuie sa incerc si asta!Am mai folosit si cu uleiul de masline foarte putin incalzit! Merci

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget