Translate

joi, 4 octombrie 2012

OCHI ROSII?





                                                             SALUT!


Mi se intampla de multe ori sa am ochii rosii, si nu e vreo boala (cred), ci mai degraba de la spoturi, oboseala, tensiune mare, alergie, poate chiar de la machiaj! Nu am vrut sa pun o poza cu ochii mei rosii -probabil va speriam, dar am postari in care se vede ca am ochii rosii si am zis ca pozele alea sunt de ajuns! Am folosit acum ceva timp Visine, dar ma usturau ochii si nu-l suportam, dupa care am incercat Nafa-gal - wow era super bun dar a disparut de pe piata. Ce folosesc acum este tot vasoconstrictor si se numeste Proculin! Problema e ca trebuie sa-l folosesc doar o luna de la deschidere si mai raman cu foarte multa solutie :( - plus ca e aprox. 17lei   :(

Si daca tot va arat ochii mei mai putin rosii dupa picaturile puse, am zis ca fac un mahiaj cu noul fard cumparat de la standul Melkior- nuanta purple!






















































PUP SI VA DORESC OCHI LUMINOSI  :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget