Translate

luni, 1 octombrie 2012

COSMOBEAUTY


                                                            SALUT!



Dupa cum spuneam noutatile de la Cosmobeauty nu sunt foarte multe, nu ca nu as fi avut ce sa-mi cumpar, doar ca multe standuri erau cu produse pentru saloane si erau foarte scumpe.Aveam in gand  sa-mi cumpar un fond de ten, de asta eram sigura, si un suport pentru cosmetice (vazusem si anul trecut unul si am ramas cu gandul la el). CE MI-AM LUAT?


                 1. Fard de  pleoape - Melkior- nuanta mea preferata- purple,

                 2.Suport pentru oje, dar il folosesc sa-mi depozitez cosmeticele, cu toate ca mi-ar fi trebuit si pentru oje vreo doua :),

                 3.Un mini fond de ten de la Make-up studio! De ce mini ? Pentru ca nu eram foarte sigura de nuanta -am testat pe mana (ca eram machitata), plus am vrut sa-l testez sa vad ce face si daca imi place sa-mi cumpar si cantitate mare :),

                 4.Adeziv pentru gene false,

                 5.O pensula de la Melkior, de fapt eu cautam una in genul celei  de la  Sigma -kabuki dar nu am gasit,

                 6.Pentru manichiura -are doua capete punctate - unul mai mic si unul pentru a face puncte mai mari :), nu stiu cum sa-i zic ,

                 7.Am gasit si standul  ORLY - binenteles  era o oferta super buna si nu am rezistat, problema era ca nu stiam ce nuanta sa-mi mai cumpar (la cate am), si am ales ceva mai soft.





VECHIUL SUPORT PE CARE L-AM FOLOSIT DESTUL DE MULT!











IUIBESC SUPORTUL ASTA - ERA BINE DACA AVEA  6 RANDURI :)










CAM ASA ARATA -TOT INGHESUITE DAR SE VAD MAI BINE 





 CUM SUNT  OJA , FONDUL DE TEN, FARDUL? Urmeaza sa va povestesc(daca va intereseaza)!


PUP SI O SAPTAMANA USOARA !!!

Un comentariu:

A apărut o eroare în acest obiect gadget