Translate

miercuri, 19 septembrie 2012

PASTEL


                                                      SALUT!

            YEY!!!! Maine e o zi importanta : targul Cosmobeauty si abia astept sa ajung acolo sa vad ce             bunatati sunt!
Intre timp m-am innoit cu cateva chestii pentru unghii, am fost in Mall Plaza la film, si cum am ajuns mult prea devreme am zis ca ar merita sa vad ce magazine mai sunt,care s-au mai inchis (nu am fost de vreun an acolo ), si am dat peste standul de produse cosmetice PASTEL (la parter langa cel Flormar), nu mi-am luat foarte multe, dar nu am putut rezista tentatiei de AM MAI LUA inca o oja, chiar doua, si aceste stickere pentru unghiute.Am incercat doar una pe o singura unghie sa vad cat tine! WOW am purtat-o cam o saptamana si inca o mai aveam cand mi le-am strers!
                                           Super rezistente si credeti-ma am facut ceva treaba!







 CEA CU PARTICULE AURII ARE AROMA DE VANILIE MAI DEGRABA, DECAT DE  SCORTISOARA


























        A REZISTAT APROX.O SAPTAMANA SI INCA MAI ERA IN  FORMA INTIALA :)








DESI A FOST CULOAREA VERII, INCA NU MA POT DESPARTI DE ACEASTA NUANTA





















                                COMBINATIA MI S-A PARUT INTERESANTA


SPER SA REZIST TENTATIEI MAINE, SI SA NU  CUMPAR PREA MULTE OJEEE  :(


VA PUP!




Un comentariu:

  1. Si eu vreau :) Vai cat de superbe sunt si top coat cu parfum de vanilie/scortisoara si nu una urat mirositoare...si eu vreau :) In Cluj nu am vazut acest brand dar o sa caut!

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget