Translate

joi, 13 septembrie 2012

ESSENCE


                                                                 SALUT!


       NOILE PRODUSE ESSENCE :  primerul de ochi, are textura unui corector fluid si chiar acopera venisoarele de pe pleoapa mea, nu as putea sa zic ca este extraordinar , fardul nu tine mai mult de 9 ore pe ochi in comparatie cu cel de la E.L.F.care ma tine muuuult mai mult timp!
















IL ADOR :))












                                         SCUZATI SPRANCEANA CAM RAVASITA









AM INCERCAT IN ULTIMELE LUNI DESTULE TUSURI DE OCHI SI IN SFARSIT L-AM GASIT! SE APLICA EXTREM DE USOR (chiar si pentru neprofesionisti e usor ), ESTE GEN CARIOCA, AM MAI AVUT ACEST GEN DE TUS ,CEL DE LA E.L.F. DAR ESTE CAM USCAT, IL FOLOSESC LA UN OCHI SI E GATA, PE CAND ACESTA ARE TUS DESTUL! TINE FOARTE MULT PE OCHI SI SE DEMACHIAZA DESTUL DE GREU (folosesc demachiant pentru machiaj rezistent la apa).







                 PENSULA PENTRU BLENDING, IMI PACE CA E MOV :) -in rest e o pensula obisnuita








MASCARA ESTE OK, DAR NU AS PUTEA ZICE CA MA ATRAGE GENUL ASTA DE PERIE ,si trebuie sa am destula grija sa nu ma murdaresc pe pleoapa :(



  GEL PENTRU GENE SI SPRANCENE : il folosesc numai pentru sprancene, imi place ca are peria mica si      le pot aranja mai rapid .





   
NU STIU CE AM AVUT IN ULTIMA PERIOADA , MI-A PLACUT ENORM DE MULT ACEASTA NUANTA, LA FARDURI , OJE , HAINE ;)












V-AM PUPAT!











4 comentarii:

  1. E faina nuanta de galben a ojei :)
    Cat despre tus, si eu am problema cu aplicatul, caci linia nu imi iese dreapta.
    Mi-am comandat un tus de la Anna Sui de pe strawberrynet, caci l-am prins la un pret ok, si astept sa vina. Sunt nerabdatoare. Tu ai auzit de el, stii ceva despre aceasta marca?

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Oana !problema cu tusul am avut-o si eu la inceput !Dar cel mai bine este sa exesezi cat mai mult si pana la urma vei reusi!
    Nu sunt o adepta a anumitor branduri, mai ales cand stiu ca este si o varianta mai ieftina care face cam aceiasi treaba(nu cunosc produsele de la Anna Sui)!Pup si bafta!

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget