Translate

joi, 6 septembrie 2012

ESSENCE

                                                           SALUT!

     Am ramas datoare cu prezantarea celorlalte produse ESSENCE pe care vi le aratam aici !

           Despre ruj si creionul de ochi nu pot sa zic mare lucru : doar ca isi merita banii (foarte ieftine) , sunt ok, dar nimic mai mult pentru ca nu sunt super deosebite !

           In schimb corectorul e interesant : are acoperire medie, dar pentru cine nu are cearcane foarte mari este foarte bun, contine vitamina A. Din pacate lasa un luciu care mie nu-mi place, prefer ca tenul sa fie mat si de aceea trebuie sa folosesc pudra de fiecare data ! Am nuanta 03-soft nude, contine 1,5 mg si cred ca o sa-l termin foarte repede :)



























































VA PUP !
MAI AM NOUTATI DE LA ESSENCE pe care o sa vi le arat cat de curand!
















2 comentarii:

  1. Superbe produse, imi place enorm brandul Essence!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da si mie imi plac Andrea, mai ales ca sunt foarte accesibile !

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget