Translate

luni, 27 august 2012

SUN CLUB ESSENCE


                                                                     SALUT!


Despre ESSENCE nu stiam prea multe, vazusem cateva poze pe diferite bloguri , multe lacuri in culori intense si vesele de ''salivam'' dupa ele ;))! Si uite  ca am ajuns  sa le cumpar, sa le testez : 

Pentru inceput  va prezint noua mea trusa de farduri : arata foarte bine, de fapt toate produsele lor au o prezenatre foarte frumoasa, vesela ! In privina nuantelor, nu mi-a fost greu sa aleg (SUN CLUB -02 LONG BEACH) am zis ceva natural, sa fie de zi si cu nuantele care mi se potrivesc cel mai bine! 
Problema e (pentru ca da....este o problema) ca nu sunt foarte pigmentate, am testat nuantele pe mana cu primerul de ochi si tot nu sunt asa de intense cum par in cutie (nici cele foarte inchise ) + sunt cam ''prafoase'' (de preferat sa-ti dai fardurile de ochi inainte, si dupa sa te dai cu fond de ten, sau sa ai pudra multaaa sub ochi sa cada pe ea fardul) in rest ce sa zic m-au tinut toata ziua pe pleoape  si nu s-au adunat in pliu (chiar daca folosesc primerul de ochi cu unele farduri am probleme )



















 LA LUMINA ARTIFICIALA








LA LUMINA ZILEI











                                                   MAKE-UP-UL MEU DE ZI

PARCA AM VANATAI IN POZA ASTA :nu stiu de ce a iesit asa poza :((









ABIA SE VAD NUANTELE, DESI AM INSISTAT CU FARDUL - am tot adaugat si insistat si tot adaugat ;)




V-AM PUPAT !
O SAPTAMANA USOARA!
















Un comentariu:

  1. Imi place mult pentru ca sunt naturale culorile! Produsele Essence sunt chiar foarte bune calitativ.

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget