Translate

marți, 28 august 2012

FUNNY NAILS







                                                       HELLO!

           Stiti ce e interesant la aceasta manichiura ? Pe langa faptul ca poate  gresesti cumva ....nu se vede :), e si foarte vesela ! E o perioada mai grea pentru mine zilele astea,  dar sper sa treaca cat mai repede, si m-am gandit ca o manichiura vesela imi schimba dispozitia !

                                    VOUA VA PLACE?
PUP!























4 NUANTE SI LACUL TRANSPARENT E TOT CE AI NEVOIE!


4 comentarii:

  1. foarte vesela mnichiura ta,si culorile alese imi plac.te invit pe blogul meu si poate ne urmarim reciproc http://pictura-pe-unghii.blogspot.ro/ te astept cu drag

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, este chiar foarte vesela! Imi place combinatia de oje!

    RăspundețiȘtergere
  3. Heeeei! Mereu imi pari vesela cu si fara manichiura vesela! Numai bine si zile frumoase sa ai:)!

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget