Translate

vineri, 24 august 2012

ESSENCE




                                                          HELLO!

     As putea spune ca e un fel de  back to  school  nails... !  Dupa ce am aflat ca produsele Essence se pot  gasi destul de aproape de mine (aflasem de la Liana, unde le gasesc),  m-am si dus sa le vad ,(de fapt stiam de ele de ceva timp de pe bloguri si citisem destule pareri), si eventual sa ma si innoiesc !

     Inca nu pot sa-mi dau cu parerea despre ele, poate zilele astea o sa va zic cum sunt ! Pentru inceput o sa spun de oja  (intr-o gama diversificata de nuante), m-am hotarat destul de greu pentru ca am destule nuante intense, inchise,colorate, dar mai putin nuante naturale, nude! Problema e ca  a trebuit sa aplic 3 straturi sa se vada cat de cat ! Nu stiu cum e la cele intense, colorate!
    Si m-am decis asupra nuantei nr.05- sweet as candy- are 5 ml si e doar 6,5 lei ! Cred ca nuanta acesta merge perfect  pentru acele fete care sunt mai rezervate in a purta nuante stridente (care de fapt sunt in trend), si trebuie sa mearga la scoala (sa nu sperie profesorii ;))













TOATE ACESTE PRODUSE AU COSTAT 49  LEI !





3 STRATURI DE LAC :((








PENTRU A  INDEPARTA LACUL DE PE CUTICULA (in caz ca ati depasit unghia )









Creionul are doua capete : la unul sunt rezervele , iar la celalat, e pus un betisor care se inbiba in acetona si poti indeparta foarte rapid oja data gresit pe langa unghie !

















SUNT INDRAGOSTITA DE ACEST CREION : il am de mai mult de jumate de an si inca mai are solutie in el, inmoaie cuticula uscata , o hidrateaza si sigur cand se termina o sa-mi mai cumpar 


















si rezultatul final



VA PUP SI NE VEDEM PE BLOG CAT DE CURAND CU  PARERI DESPRE NOILE MELE PRODUSE ESSENCE

2 comentarii:

  1. draga mea, sunt curioasa daca si de tine a stat lipita vanzatoarea, fiindca eu am fost extraordinat de stresata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. AHAHA!DA si eu urasc asta la pesonalul mag. Eu am fost destul de dimineata(pentru ca era foarte cald afara, si am zis sa nu lesin la 40 de grade),era putin preocupata cu cafeaua, cu fetele pe acolo ....asa de dimineata! Am avut noroc! Am vrut sa-mi cumpar si mascara, dar nu putem sa vad peria -nu au testere :((
    :)pup

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget