Translate

sâmbătă, 25 august 2012

DEZAMAGIRE :((



                                                                   SALUT!

           Nu am avut niciodata mascara de la Flormar si am zis ca ar fi cazul sa incerc unul ! Purple  e una din nuantele mele preferate si de ce nu, am zis ca incerc si de la ei unul!

      MARE MI-A FOST DEZAMAGIREA!
            Intotdeuna cand cumpar produse cosmetice ma uit sa fie sigilate, sau macar sa fie mai din randul din spate, sa stiu ca nu s-au desfacut (de obicei lumea le desface pe cele din fata), si binenteles si acesta era sigilat, dar cand am ajuns acasa si l-am incercat parca era unul folosit de 2 ani : F.F.F.F. USCATTTT! Exact ce urasc eu cel mai mult la un mascara sa fie uscat! Pfffff, nu aveam ce sa fac pentru ca nu mi-au dat un bon fiscal si nici prin cap nu mi-a trecut ca v-a fi atat de uscat !
       INGROZITOR de dezamagita!






















peria arata bine, si chiar e ok ,dar compozitia e prea uscata :((









primul strat si deja se vad mici particule de mascara uscat 









pentru al doilea strat a trebuit sa insist destul de mult ca deja ma plictisisem


VOI ATI INCERCAT ACEST MASCARA ? ATI PATIT LA FEL, SAU AM AVUT EU DE DATA ASTA GHINION?


4 comentarii:

  1. Incearca sa-l pui intr-o punguta, sigileaz-o bine si pune-o in apa calda. Parca am citit undeva ca functioneaza aceste truc pentru rimelurile&tusurile gel uscate.

    RăspundețiȘtergere
  2. da sunshine crede-ma ca am incercat si varianta asta, nu am mai specificat in postare,dar degeaba:(mai practic aceasta metoda cu unele mascara si functioneaza, dar cu asta nici o sansa !Eeee pana la urma nu e chiar atat de grav il arunc si gata ! Ms oricum de sfat!PUP

    RăspundețiȘtergere
  3. La fel am patit si eu si chiar si o prietena, dar cu mascara dubla, tot de la Flormar. Era extrem de uscata, aratam de parca cineva mi-a fi ars genele. Dupa aceea mi se explica la stand ca toate sunt lafel, asa este produsul lor :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu ce sa zic ANDREA ....dar nu mi se pare normal ca produsul sa fie uscat, practic nu ai cum sa-l aplici! O sa intreb si eu la stand ...sunt curioasa ce zic !

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget