Translate

marți, 17 iulie 2012

SEPHORA


                                                             HELLO!

Daca ati trecut pe langa magazinul Sephora probabil ati observat ca au in vitrina posterul cu promotii, si cine trece pe langa el si nu intra inseamna ca are o mare putere de a se abtine de la shoppingggggg. Eu din pacate nu fac parte din acea categorie si am zis ca trebuie sa intru, si nu doar sa fac ''prezenta'' ci binenteles sa cumpar ceva mic :).
Stiam de anul trecut ca in perioada asta au reduceri , in special la oje (am  mai cumparat si stiam ca sunt ok : nuantele de anul trecut )  , clar am si gasit ceva nuante, dar cum am deja muuult prea multe nu mi-am luat decat 2 . Pretul : 4,5 lei  e ok pentru o cantitate mica cum imi place mie (ma plictisesc repede de nuante) si sunt  destul de rezistente!


















NU STIAM CA V-A FI MATA PE UNGHII CAND AM CUMPARAT ACEASTA NUANTA , DAR CHIAR IMI PLACE



















ARE PARTICULE FOARTE FINE DE SIDEF , DAR DUPA APLICARE NU PREA SE VAD ;)













SCUZATI CUTICULA  FOARTE USCATA , ERAM CAM IN GRABA :)

















V-AM PUPAT

4 comentarii:

  1. Wow, ce pret bun...o sa merg si eu neaparat la Sephora!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Andreea pretul e super,si asta e doar un exemplu, dar sunt multeee tentatii :)))SPOR LA CUMPARATURI!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost si eu astazi in Sephora din Sun Plaza si nu am vazut nicio reducere:(

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut Annie ! Reducerile ar trebui sa fie in fiecare Sephora cred! Produsele le-am gasit undeva in aproprierea casei de marcat! Ai intrebat in magazin?Poate erau si nu le-ai vazut :( !IMI pare rau :(

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget