Translate

vineri, 13 iulie 2012

Garnier bb cream combination to oily skin

                                                                  Salut fetelor!


Nu v-am uitat, doar ca aceasta  perioada  e cam aglomerata  pentru mine -multaaa treaba :((
Am dat acum cateva zile si de varianta BB Creme dar pentru ten gras, si dupa cateva zile de testare m-am gandit sa va prezint si voua produsul poate sunteti interesate!
 Vara, tenul meu se schimba total, devine foarte gras si dupa cateva ore de la aplicarea fondului de ten deja sunt un mic ''lucifer'', sunt dependenta de pudra!
Asa ca am zis ca nu ar fi rau sa-l incerc si pe acesta.

CE ZIC EI:


































PAREREA MEA:

Intradevar are o acoperire mult mai buna decat celalalt BB Creme pentru ten normal, lasa pielea mai putin lucioasa (efectul de ten mat este pentru cateva ore cel putin  la mine),acopera bine roseata,cercanele (e bun petru persoanele care nu au probleme mari cu cearcanele),as putea zice ca e chiar un fond de ten cu acoperire medie .Pori tot se vad dar nu atat de evident ! Imi place ca are protectie solara, pentru ca inca nu mi-am cumparat crema de protectie vara asta, am sa o folosesc pe acesta 2 in 1 ;)
 Am nuanta light .















V-AM PUPAT SI WEEK-END PLACUT!

2 comentarii:

  1. exact azi am facut si eu un mic review :)
    s-o folosesti cu placere, eu sunt destul de multumita de crema :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da am vazut Liana ! Coincidenta ;). Nu zic ca nu imi place cea pentru ten normal ,doar ca nu e potrivita pentru tenul meu in perioada asta! Si tu sa o folosesti cu placere!PUP

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget