Translate

miercuri, 13 iunie 2012

UN FEL DE DIY :)




                                                      Salut  blogaritelor!

Aseara nu prea am avut somn (o fi de vina si caldura), si cum de mult timp vroiam sa fac ceva creativ si practic pentru ojele mele  am gasit   momentul potrivit! Problema era ca nu le vedeam foarte bine pe cele din randul din spate nici nu mai stiam ce nuante mai am si de fiecare data cand vroiam sa-mi fac manichiura trebuia sa rascolesc !
SOLUTIA : am taiat bucati de polistiren le-am invelit in hartia mov (poate o recunoasteti:  e cea de la pink box), si gata, mai ramane sa gasesc o solutie si pentru cele de jos  ca nici ele nu se vad prea bine ! 











ASA ARATA INAINTE







AM  SUPRAPUS CATE  DOUA BUCATI  DE  POLISTIREN SA FIE  DESTUL DE INALT

























SI REZULTATUL FINAL,  URMEAZA SI PARTEA DE JOS (unde inca e haos)




VOI CE IDEI AVETI? CUM V-ATI ARANJAT OJELE?
VA PUP!






5 comentarii:

  1. Super idee. Eu le tin intr-o cutie de plastic...dar deja cutia este cam mica.. sau ojele sunt prea multe? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. DA ANDREA ,EU AM INCEPUT CU UN COSULET , UN COS MAI MARE ...SI TOT ASA, NICIODATA NU E DE AJUNS :))
    PUP

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo, imi place cum le-ai aranjat....eu le tin intr-o cutie mare , luata din cora, dar nu se vad asa bine, le ghicesc dupa capac :)

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte tare ideea!Pentru cele de jos incearca tot ceva de genul unor scari. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. MA BUCUR CA V-A PLACUT IDEEA MEA!
    S.S LA ASTA MA GANDEAM, SA REPET IDEEA SI IN PARTEA DE JOS DOAR CA IMI MAI TREBUIE NISTE HARTIE COLORATA(gasesc eu)!PUP

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget