Translate

vineri, 15 iunie 2012

MY SKINCARE ROUTINE I



                                             SALUT !


Tenul meu se modifica odata cu schimbarea anotimpului,  cam de doua ori pe an :vara si iarna. Iarna este mai uscat (de la frig si vant), si vara mai gras, probabil de la caldura(in special in zona T ).Daca ma machiez dimineata, in jur de ora 15-16 tenul meu o ia razna, si trebuie neaparat  sa-l pudrez ! Nu zic ca iarna nu-mi ingrijesc tenul, dar vara dau mai multa atentie pentru ca aceasta combinatie de praf, transpiratie, caldura ar fi o tragedie pentru mine.













 Va prezint ritualul meu de ingrijire a tenului:

Dimineata:

Incep cu demachierea, incerc sa evit apa de la robinet, poate suna ciudat dar imi usuca instantaneu fata, de cele mai multe ori folosesc apa termala (nu conteaza  firma  ).
Aplic crema hidratanta  : cea de la apidava, o am de ceva timp  e foarte fina , ofera elasticitate pielii,  are proprietati antioxidante, previne aparitia cosurilor si imi place ca desi aplic o cantitate mica de crema imi ajunge pentru toata fata. Sa nu uitam si de gat, acelasi tratament trebuie sa-l aiba si EL. Recunosc ca ar fi bine sa folosesc si crema de fata cu protective solara dar momentan sunt in cautare de ceva bun . Am avut o crema de fata de la Uriage cu spf 50 si Dumnezeule zici ca era pasta de dinti . INGROZITOR  DE ALBA si pastoasa, nu am folosit-o prea mult (o combinam cu crema de fata  hidratanta sa o mai diluez putin).
Dimineata nu pot sa zic ca foarte multe pentru ten, poate ca sunt in graba, trebuie sa ma machiez, timpul trece parca mai repede  si ''distractia'' abia  seara  incepe.




Seara:

Demachiere –folosesc demachiant special pentru ochi (am incercat destul de multe pana acum), unul care sa demachieze bine si sa nu irite ochii!
Apa termala, crema de noapte, si crema de ochi!











Crema de ochi este minunata pentru ca intradevar nu ma  ustura ochii de la ea (mi-a luat ceva  pana am gasit-o pe cea potrivita ),este cremoasa, tratament impotriva ridurilor, contine mai mute tipuri de ulei:din samburi de struguri, jojoba si ulei de masline care hranesc pielea sensibila din jurul ochilor .

















Si cum intotdeauna am crezut ca atunci cand folosesti o gama de produse -acelasi brand(fie pentru ten  sau corp), efectul este mai bun si de lunga durata. Asadar mai nou folosesc cam de doua ori pe saptamana gommage cu miere, argila si  samburi de masline, PLUS masca nutritiva tot de la Apidava.








SI BENENTELES IMPREUNA CU ACEST BURETEL MINUNEA E SI MAI MARE :)




Daca mi-ati urmarit blogul poate ati citit prin postarile mele ca sunt dependenta de gommaje, exfoliate de corp si de fata, imi  da senzatia de proaspat, curat si luminous.
Despre noul meu gommaje -are particule abrazine din samburi de masline, dar este si cremos,  astfel  incat sa nu irite tenul, il curata de praf, impuritati,  si previne aparitia cosurilor (chiar nu au mai aparut in ultima perioada )
Si dupa ce am pregatit tenul, aplic si o masca cu vit. E, laptisor de matca , ulei din samburi de struguri  si miere. La sfarsit tenul meu este mai luminous, elastic, si foarte fin. 






















CAM ASTA E TOT !
Intotdeuna le combin pe cele doua: gommaj si apoi masca, efectul este evident!

    Pentru mai multe informatii si un eventual shopping, gasiti  AICI toata gama  de produse!


SI UN MARE PLUS CELOR DE LA APIDAVA !  NU TESTEAZA PRODUSELE PE ANIMALE!!










































Un comentariu:

  1. Frumoasa rutina. Sper ca pe viitor sa am si eu o astfel de rutina. Te pup:*

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget