Translate

marți, 12 iunie 2012

MAGNETIC TWIST- FLORMAR



SALUT!

Dupa cum va aratam  aici, rezultatul lacului este foarte bun si chiar si-a facut treaba! Unghiutele au mai crescut, si destul de bine (mai ales ca nu s-au rupt - am facut ceva treaba ),doar ca mie nu imi plac foarte lungi ci scurte, dar sa fie tari, sa nu se rupa (daca ma intelege cineva)!
Rezultatul il aveti in poza de mai jos!
In legatura cu magnetic twist, am mai exersat , am scos si magnetul din suportul lui pentru mi s-a parut ca merge mai repede asa!Trebuie sa aveti insa grija sa agitati foarte bine oja inainte de aplicare -dupa cum vedeti in poza, particulele se lasa  la baza sticlutei, si rezultatul nu ar mai fi  unul foarte bun!







































aveti grija sa nu atingeti magnetul de unghie =dezastru















rezultatul final





















          O NOUA OBSESIE VARA ASTA ! NUANTA ASTA IMI PLACE FOARTE MULT!




la lumina din  camera











la lumina zilei





VA PUP SI NU UITATI DE CONCURSUL APIDAVA!


2 comentarii:

  1. Flormar are produse foarte bune si oja magnetica este de o calitate superioara fata de altele pe care le-am incercat si eu si nu meritau banii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Andreea e super ok in general Flormar ! Pacat ca nu au facut mai multe nuante la colectia asta magentic twist!PUP

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget