Translate

joi, 21 iunie 2012

HAPPY FEET




                                                          HELLO !

VARA,....SOARE,   SI   SANDALE :) ! Sandalele sunt preferatele mele in materie de incaltaminte ,le iubesc !

Sandale cu talpa ortopedica (platforme), cu talpa joasa, cu toc cum or fi ele eu le iubesc !Dar ce poate fi mai urat decat o pedichiura nefacuta si o  piele uscata?Asadar trebuie sa dam o atentie deosebita si  picioruselor 
(de ce sa le ascundem in pantofi... avem timp,  mai mult de jumatete de an).
 
Poate credeti ca nu are nici o legatura acest subiect cu tema blogului meu, dar mi se pare ingrozitor ca o persoana care are machiajul atent facut, impecabil sa nu aiba grija si de restul corpului (pediciura ,manichiura etc.), pentru mine conteaza si acest lucru!

Deci ...sa incepem :

Inainte de lacuirea unghiutelor de  la picioare, trebuie neaparat  sa le dam o forma ,sa le curatam, pilim (acelasi procedeu ca la manichiura), doar ca eu acord muuulllllt mai multa atentie pedichiurii decat maniciurii ( nu am exces de cuticula), dar la picioare ...pfffff.....maniacaaaa!
 Le exfoliez bine, (folosesc acelasi exfoliant pentru corp si pentru picioare ), mai exact cu 
sapun exfoliant cu ingrediente apicole si plante! Actioneaza ca un peeling natural, ajutand la regenerarea pielii. Eu am cu aroma de vanilie ...hmmmm si ce bine miroase.
De cateva luni am inceput sa folosesc trusa de  manichiura si pediuchiura, pentru indepartarea excesul de piele, si calcaie mai fine :) !

Dupa, folosesc balsamul cu propolis si ceara de albine, de oicei il aplic seara inainte de a ma baga in pat (il las toata noaptea) pentru ca este un balsam destul de solid (folosesc ciorapi sa nu patez lenjeria de la vaselina) ,este ideal si pentru coate sau zone cu piele foarte uscata, crapata, contine 2% camfor pentru activarea circulatiei periferice si de obicei se aplica pe pielea usor umeda pentru a patrunde mai bine in piele ...nu puteti sa va imaginati cum e pielea mea cand ma trezesc : CA NOUA!
Urmatorul procedeu? LACUL preferat si colorat :) si gata de plecat !




























SAPUNUL EXFOLIANT : pacat ca nu puteti sa-l mirositi :)






















                             ALTE PRODUSE DE INGRIJIREA PICIORUSELOR :





SPRAY DE PICIOARE CU AROAM DE LAMAIE SI MENTA= MOJITOOOOO(fara alcool)











TOT PENTRU CALCAIE USCATE ... HMM,  NU SUNT PREA INCANTATA DE EA










O AM DE ANUL TRECUT, FOLOSITA  DE 3 ORI SI AM RENUNTAT PENTRU CA EXFOLIAZA  PIELEA DESTUL DE PROFUND, SI MA USTURAU CALCAIELE   LA UN MOMENT DAT!     CHHHH.......  CIUDATA 













O ACHITIE DE NOTA 20  :)      IMI USUREAZA MUNCA 















PENTRU CA ACEST SUBIECT PE UNELE FETE LE DEZGUSTA, PROBABIL, LE SERVESC CU NISTE MIERE DE ALBINE SI NUCA DE LA APIDAVA , ASA SA NU SE SUPERE PE MINE ;)






          IAMIIIIII!


    V-AM PUPACIT!

Un comentariu:

  1. Ai totala dreptate, trebuie sa avem grija atat de manichiura noastra cat si de pedichiura...mai ales in aceasta perioada cand suntem mai mult cu picioarele la vedere!

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget