Translate

miercuri, 6 iunie 2012

GIVEAWAY APIDAVA

                                       SALUT FETELOR!


Concursul pe care il organizez impreuna cu  http://apidava.blogspot.ro/ continua pana pe 15 iunie , mai aveti destul timp sa participati si sa castigati produse apicole de la Apidava!

Detalii :  aici

Ma gandeam ca ar fi bine sa va dau un impuls, poate nu sunteti hotarate, sau nu aveti inspiratie, si ca ar fi cazul sa fac si eu un machiaj (poate va ajuta )! A fost foarte simplu : un creion negru bine ascutit, un fard galben, unul alb si indemanare (ar mai fi trebuit si un aparat bun...dar lipseste din pacate).

Vi se pare greu? Am luat o poza de pe net pentru inspiratie, dar voi puteti sa faceti ce albinuta va place!
asa ca sper ca v-am fost de folos si va doresc spor la treaba!  


































Va pup si astept in continuare pozele voastre!
PS: POT PARTICIPA SI PERSOANELE CARE SUNT DEJA INREGISTRATE PE BLOG!






6 comentarii:

  1. Concursul e foarte interesant ,cere foarte multa creativitate!Din pacate nu pot participa pentru ca nu dispun de fard galben,dar,poate data viitoare. felicitari>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. SALUT S.S ar fi pacat sa nu incerci ! Acest concurs nu e neaparat sa faci cea mai draguta albinuta(doar asa cum poti tu), si nu trebuie neaparat sa fie cu galben, fii inventiva! NU E DELOC GREU!
    Nici eu nu pot sa zic ca am facut o albinuta foarte draguta! Eu totusi te astept cu mail pana pe 15 !BAFTA!PUP.

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut. Sunt un nou membru al blogului tau, concursul este foarte tentant desi nu prea ma pricep la machiaj, mai degraba la manichiuri...dar imi plac oamenii care sunt creativi si de acum incolo iti voi urmarii cu atentie toate creatiile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Andreea, ma bucur ca iti place blogul meu!Pun mult suflet in ceea ce fac si ma implic 100% !
    AM REMARCAT SI EU BLOGUL TAU ACUM 10 MIN !:) Esti foarte creativa si imi place foarte mult ceea ce faci!pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Oare ce ar fi daca Andreea s-ar inscrie in concurs cu o manichiura pe tema "AlBinutei", nu-i asa ca ar putea fi acceptata ?!! Doar e vorba de creativitate, nu-i asa ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. aa daaaa sigur! ar fi super !sa speram ca ANDREEA vrea !bafta

    RăspundețiȘtergere

A apărut o eroare în acest obiect gadget