Translate

vineri, 1 iunie 2012

GIVEAWAY APIDAVA




                                          BUNA   FETELOR!

        Ce ziceti de un CONCURS!!!
        Pentru ca nu am reusit de ziua mea sa fac un giveaway, nu este prea tarziu nici acum.
        Cum mie imi plac produsele cosmetice si mierea de albine, m-am gandit ca sigur o sa va placa si voua aceasta combinatie.......APIDAVA!



        CE PUTETI CASTIGA:





       Premiul I
   
      Crema de corp cu miere, propolis si cera de albine - 200ml

      Sapun "Miel du Thym"  cu miere si propolis
      Crema nutritiva de maini cu miere, propolis si ceara de albine









               


           
              Premiul II 

        Crema regeneranta de noapte cu miere, laptisor de matca, vitaminele A&E
        Crema pentru ingrijirea picioarelor cu miere, extra-propolis, ceara de albine
        Sapun "Miel du Thym" cu ceara de albien si scortisoara.

      
         





           Premiul III


   Apa de gura cu propolis si extrac de cimbru
   Unguent de calcaie cu propolis si ceara de albine

   Sapun "Miel de Thym" cu miere si polen





                                                 Conditii de participare la concurs

              1  Sa realizati un machiaj (al ochilor) avand ca tema ALBINUTA, pe care apoi sa il pozati si sa il trimiteti pe mailul meu: manolache_claudia81@yahoo.com
              2  Sa va inscrieti ca prieteni pe blogul meu si blogul APIDAVA: aici
              3  Sa dati LIKE pe pagina de facebook APIDAVA: aici
              4  Sa  postati anuntul de concurs (de pe pagina de facebook APIDAVA) pe pagina de facebook a voastra, si sa imi trimiteti link-ul pe blogul meu la comentarii (jos sub postare) - ca sa stiu sub ce nume ati postat pe facebook.

                                                 PERIOADA DE CONCURS

                                 Incepand  02.06.2012  -  15.06.2012 ora 22:00

    

          V-am pupat!! Spor la treaba!! Pentru orice nelamurire astept mail-urile voastre.

    





  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

A apărut o eroare în acest obiect gadget